Calamiteiten stormschade

Het noodweer van de afgelopen dagen heeft voor erg veel schade gezorgd. Wij beseffen dat veel klanten van de verzekeringsmaatschappijen waar wij de schades voor oplossen hier zwaar door gedupeerd zijn. Het heeft bij ons voor vele extra meldingen gezorgd. 

Op dit moment worden noodvoorzieningen getroffen en worden verdere opnames gepland voor het oppakken van de werkzaamheden.
 

Wij lopen de volgende procedure door na melding door uw verzekeringsmaatschappij

  • De meldingen komen via de verzekeringsmaatschappij in onze schade-meldingssysteem. Dus alleen als u uw schade daar hebt gemeld kunnen wij hem verder in behandeling nemen.
  • Op volgorde van binnenkomst bellen wij de gedupeerden om een afspraak voor reparatie te maken. 
  • De ernstigste noodgevallen krijgen voorrang.
  • In de meeste gevallen voeren we eerst een noodreparatie uit zodat het weer veilig en droog is.
  • We maken een nieuwe afspraak voor de definitieve reparatie. 
  • De financiële afwikkeling van onze werkzaamheden verloopt via uw verzekeringsmaatschappij.

De extreme situatie maakt dat dit proces langer duurt dan gebruikelijk, maar wij doen ons uiterste best om alle schademeldingen zo snel mogelijk onze aandacht te geven. Wij hopen op uw begrip.


Bekijk hier de antwoorden op de meeste gestelde vragen>>

« Vorige pagina