Berghege ontzorgt

Veel gestelde vragen en antwoorden

Staat uw vraag hiertussen?

Misschien vindt u hier het antwoord op uw vraag al. Staat uw vraag er niet tussen? Vul dan het onderstaande contactformulier in en wij zoeken het voor u uit. 

Wij zijn bereikbaar via ons contactformulier of per mail via serviceconcepten@berghege.nl. Vergeet dan niet altijd het postcode en huisnummer van het schadeadres te vermelden zodat wij snel het juiste dossier voor u kunnen vinden. Tijdens kantoortijden zijn wij telefonisch bereikbaar via 0412-692808.

Door drukte kan het voorkomen dat wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn en u langer in de wacht staat dan u van ons gewend bent. Veel antwoorden zijn te vinden op onze website. Ook kunt u ons bereiken via het contactformulier waar we zo snel mogelijk op zullen reageren. Mocht u ons toch telefonisch willen spreken verzoeken wij om het op een rustiger moment nogmaals te proberen.

Nee, dit is niet mogelijk. De schademelding dient bij de opstalverzekeraar of beheerder gemeld te worden. Vervolgens zullen wij hier een opdracht van ontvangen.

Ja, wij streven ernaar om bij elke schademelding binnen 2 uur na ontvangst een afspraak te maken. In uitzonderlijke gevallen -bijvoorbeeld bij grote drukte- kan het zijn dat het wat langer duurt voor er contact opgenomen wordt. Wij vragen u om nog even geduld te hebben. 

Als de melding bij de verzekeraar/beheerder wordt gemeld kan de schade als spoed aangemerkt worden. In dit geval hebben wij een 24/7 servicedienst die zo snel mogelijk langs komt om de eerste maatregelen te treffen en zo verdere schade te voorkomen.

Nee dit is helaas niet mogelijk. Wij plannen de afspraken altijd op werkdagen tussen 8:00 en 16:00 uur in. Alleen voor echte spoedgevallen hebben we een speciale 24-uursdienst.

Dit is geen probleem, graag maken wij een passende nieuwe afspraak. Dit kan door ons via onderstaand contactformulier te berichten of te bellen tijdens kantooruren via 0412-692808.

Zo'n eerste bezoek noemen wij een opname. Dit betekent dat onze opnamespecialist bij u langskomt om de schade in kaart te brengen. Aangezien hij een volledig uitgeruste servicebus bij zich heeft kunnen we indien van toepassing een noodvoorziening treffen en in sommige gevallen zelfs meteen het herstel uitvoeren. 

Nee dit hoeft u niet te doen. Wij geven de verzekeraar/beheerder de nodige terugkoppeling en bespreken wat er uiteindelijk uitgevoerd mag worden. Vervolgens stellen wij of de verzekeraar/beheerder op de hoogte van de vervolgstappen. 

Standaard geven wij geen terugkoppeling van onze opnames. Op verzoek kunnen wij de werkbon met daarop onze bevindingen en foto’s aan u doorsturen. Een verzoek daarvoor kan ingediend worden via ons contactformulier.

Als wij ingeschakeld zijn door de verzekeraar/beheerder dan dienen wij de kosten altijd bij onze opdrachtgever in, tenzij duidelijk door ons met u anders is besproken. Wel kan het zijn dat de verzekeraar achteraf een eigen risico bij u in rekening brengt. Dit is terug te vinden in uw polisvoorwaarden.

Ja, als er een afspraak gemaakt is voor vandaag zullen we ook vandaag langskomen. Met het inplannen wordt er altijd een tijdindicatie doorgegeven waarop wij verwachten op locatie te kunnen zijn. Door omstandigheden zoals het verkeer, ziekte of andere onvoorziene omstandigheden kan het helaas voorkomen dat er wat zaken anders lopen en wij niet binnen de aangegeven tijd aanwezig zijn.

Onze eigen servicemonteurs hebben een zeer brede vakkennis waardoor wij een groot deel van de werkzaamheden zelf uit kunnen voeren. We kunnen helaas niet alles; voor sommige klussen vragen wij hulp aan onze vaste specialisten. Dit zijn betrouwbare onderaannemers waar wij al veel opdrachten succesvol mee uitgevoerd hebben. 

Onze eigen servicemonteurs zijn duidelijk herkenbaar aan de Berghege bedrijfskleding en de wit/oranje Berghege werkbus. Ook hebben onze monteurs een visitekaartje bij zich die ze aan u afgeven. Onze specialisten maken bovendien altijd van te voren een afspraak met u. Ze geven aan de deur aan dat ze in opdracht van Berghege handelen. Mocht u desondanks toch twijfelen, dan kunt u ons bellen via 0412-692808.

Onze collega’s van de buitendienst zijn de hele dag op pad en zijn dus telefonisch minder goed bereikbaar. Maar onze schadebehandelaars hebben ook inzage in de complete dossiers en zij kunnen u vaak al verder helpen. Als het nodig is, overleggen zij met de collega die bij u is geweest. 

Jazeker dat kan. Als ze al bij u langs geweest zijn, heeft u misschien al een visitekaartje met de contactgegevens. Zo niet, dan kunt u vrij eenvoudig het telefoonnummer opzoeken door de naam van het bedrijf online op te zoeken. Zij zijn altijd van te voren door ons op de hoogte gesteld over welke werkzaamheden uitgevoerd moeten worden.

Wij herstellen de schade zoals tijdens de opname is besproken. Over het algemeen geldt dat wij proberen alles zo goed mogelijk in oorspronkelijke staat terug te brengen. Dit gaat uiteraard in overleg met de klant en volgens de richtlijnen van de verzekeraar/beheerder. 

Contactformulier Serviceconcepten

Heeft u een andere vraag of melding voor ons? Vermeld in het opmerkingen-veld uw postcode en huisnummer voor een snellere afhandeling.

Serviceconcepten Kantoor

Berghege Heerkens bouwgroep

Dankzij onze ijzersterke krachtenbundeling met familiebedrijf Heerkens van Bavel Bouw uit Tilburg is een bouwgroep ontstaan die behoort tot de top van Nederlandse bouwbedrijven. Onafhankelijkheid, trots, samenwerking, korte lijnen en nuchterheid vormen de pijlers onder onze werkwijze. Met 340 medewerkers én met onze opdrachtgevers: Samen maken wij de hoogste bouwambities waar! 

Meer over de bouwgroep
IMG 5900 Edited