Twee nieuwe winkels voor luxe lifestyle-label BALR.
Het kledingmerk BALR. is in korte tijd razend populair geworden. Oud-voetballers Demy de Zeeuw en Eljerio Elia en internetondernemers Ralph de Geus en Juul Manders zijn de gezichten achter het kledingmerk BALR. Eind 2016 opende het merk een eerste fysieke winkel met een flagshipstore aan de Kalverstraat 147 in Amsterdam. Berghege bouwt aan de uitbreiding met eerst een nieuw filiaal in Utrecht en daarna in Bataviastad.
Waar De Zeeuw eerder in diverse interviews aangaf niet te kiezen voor meer vestigingen in Nederland, komt het er nu toch van. Berghege mag de twee nieuwe zaken van het internationaal erg populaire merk realiseren. “We zijn op beide locaties verantwoordelijk voor de casco-afbouw van de gehele winkel in bestaande winkelunits. Het worden prachtige showrooms met een hoog afwerkingsniveau waar wij in een zeer strakke planning aan werken”, vertelt projectleider Ronnie Tiemissen.
BALR. is groot geworden door het inzetten van de juiste online influencers op instagram, bekende voetballers en bloggers. Een kritisch publiek van bekende voetballers en andere artiesten dragen het merk en zijn belangrijke ambassadeurs. Tiemissen: “De opdrachtgevers zijn dan ook nauw bij de detailafwerking betrokken, zo zorgen we er samen voor het hoge niveau dat bij BALR. hoort ook gehaald wordt.”